Bezorgmelding


We doen ons best om De Drontenaar overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Je klacht komt rechtstreeks bij ons binnen. Wij proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


We kunnen niet op elke melding reageren. Maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je mailadres en telefoonnummer bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor u de volgende week een mail krijgt met de vraag of de bezorging weer voor elkaar is. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is.  Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


De krant ook graag digitaal lezen? Klik dan HIER


Daarnaast ben je met de Brugmedia Nieuwsapp met één simpele duimbeweging op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. de app is   HIER  te downloaden.


Wil je zelf bezorger worden? Klik dan HIER 


Krant niet gekregen?
De krant kan ook worden opgehaald bij onze afgiftepunten, deze vind je HIER