Onderdeel van BrugMediaDagelijks online, elke 2e maandag van de maand op je deurmat in de gemeente DrontenUPLOAD HIER
uw eigen nieuws
op onze nieuwssite!
<< Ga terug

Nu ook bezorging vanuit steakhouse Suydersee Saloon aan Meerpaalplein

Nu ook bezorging vanuit steakhouse Suydersee Saloon aan Meerpaalplein
Perry de Moel en Remiek Overmars met de bezorgbrommer van het steakhouse.
Foto: Suydersee Saloon

DRONTEN - Aan het Meerpaalplein startten Dave du Crocq, Perry de Moel en Remiek Overmars ruim een jaar geleden met de Suydersee Saloon. ,,We vinden het geweldig dat het Drontens publiek zo enthousiast op ons concept reageert’’, zegt Du Crocq over het steakhouse. De saloon is inmiddels ook begonnen met een bezorgservice.

Vanwaar het besluit om te gaan bezorgen?
Dave du Crocq: ,,Mensen konden al wel bij ons afhalen, maar we kregen vanuit onze gasten veel vraag naar bezorging. Bovendien constateerden we dat er in Dronten eigenlijk geen restaurants waren die via thuisbezorgd.nl maaltijden van ons concept bezorgden. Daar kon je alleen terecht voor pizza, shoarma en dat soort gerechten.’’

Jullie zijn vrijdag begonnen. Hoe ging het ’t eerste weekeinde?
,,We hebben het op zondag zelfs even dicht moeten zetten, omdat we door onze voorraad heen waren…’’

Om wat voor producten gaat het dan met name?
,,Onze hoofdspecialiteiten zijn de huisgemaakte spareribs en de versgegrilde kip die we volgens eigen receptuur bereiden.’’

Hebben jullie er personeel voor in dienst genomen?
,,We hebben een bezorgbrommer aangeschaft. Daar hebben we één medewerker voor en we zijn nog op zoek naar meer bezorgkoeriers. Indien nodig rijden we ook zelf met auto’s.’’

Is het ook een reactie op de komst van New York Pizza en Mr. Sushi Express?
,,Nee, wij waren er vorig jaar al mee bezig. Helaas is er bij mij in oktober kanker geconstateerd, waardoor het iets later is geworden. Maar toen wij ermee begonnen hadden wij nog helemaal niet van die twee andere zaken gehoord.’’

Hoe is het nu met je gezondheid?
,,Ik heb inmiddels twee operaties gehad en heb een chemokuur voor de boeg die sowieso drie jaar gaat duren. Na mijn tweede operatie kreeg ik gelukkig te horen dat het er voor 99% uit is. Het is een onzekere en moeilijke periode geweest voor mijn gezin, mijn familie en ook voor mijn compagnons. Gelukkig zijn we daar sterk uitgekomen, er is een goed behandelplan en ik ga met 200% energie door!’’

Jullie zijn ook eigenaar van de buurman, grand-café De Vide. We begrepen dat daar ook ontwikkelingen zijn.
,,Dat klopt. We zijn aan het kijken naar een driegangenconcept voor een hele aantrekkelijke prijs. Maar we willen eerst de bezorging stabiel neerzetten voordat we een volgende stap zetten.’’



Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Like ons ook op Facebook!

Ontworpen door BCO Reclameburo